MÄNNISKA

Yes. Nu kan jag äntligen vara en normal människa igen. I typ två dagar till. Har suttit med den där jäkla hemtentan i över en vecka. Har knappt tagit mig utanför lägenheten utan bara grottat ner mig i ekonomi, budgetar och styrmodeller. Supertufft, men nu är den inlämnad och jag har "bara" siktat på ett G i betyg.
 
På måndag börjar praktiken. Ska tillbaka till mitt kära BUP och alla härliga tjejer som finns där. Där ska jag tillbringa 2,5 vecka, sedan är det dags för nästa del av praktiken och då ska jag följa en administrativ enhetschef under 2,5 vecka. Läskigt, spännande och roligt!
 
Förhoppningsvis går tiden till examen fort. :) Men under tiden kommer det hända massor av spännande saker. Jag ska bli moster igen x 2, vilket kommer bli såååååååååå kul! Mammorna kommer få hålla hårt i sina pojkar för mostrarna har ett starkt gosbehov som måste tillgodoses. 
 
Nu ska jag städa en sväng. Att skriva hemtenta gör inte golven rena eller ta bort dammet. Ikväll blir det vin hos en klasskompis, klart man måste fira liksom! I morgon ser jag fram emot en härlig sovmorgon. Njut av din helg!

Kommentera här: