KALAJS

 
 
 

Bästa köpet på länge! Drink/saftbehållare. Ekohallen 99:-

Förra helgen passade jag på att ha ett Vän-kalas. Tanken var att jag skulle bjudit hem vännerna efter min födelsedag, som inföll på midsommarafton, men på grund av semestrar, ekonomi och annat tråkigt har jag fått skjuta på det. Men så kom den där perfekta lördagen då de flesta kunde komma och jag var förberedd. Kändes lite fånigt att bjuda till födelsedagsfest typ tre månader efter den faktiska bemärkelsedagen, så jag döpte kvällen till ett vän-kalas. Det har hänt en hel del i vänskapskretsen och allt var värt och fira! Så jag körde all in med barnkalas. Dukning och lek. Barnkalasmat i form av hamburgare, pommes och marängsviss till efterrätt. Blev ganska så lyckat! Dukade även upp ett gottebord med egengjorda chokladbollar och chokladdoppade marshmallows. En superkväll som avslutades på Glädje med två timmars dans. Underbar kväll!

Kommentera här: