#BABYSHOWER x 2







I söndags var det äntligen dags! Efter allt fixande och lurendrejande fick vi äntligen fira Jessicas och Annas kommande gossar. En sån mysig eftermiddag! Vi hade bakat, fixat presenter, lagat mat, donat med ballonger, dekorationer och "bakat" blöjtårtor. Vi var nöjda och de var nöjda. En perfekt dag helt enkelt. Två mössor, pyjamaser, gosedjur, babyfiltar, varsin bok med "Mitt första år" och egengjorda presentkort fixade vi. Båda fick likadana presentkort med olika grejer vi kan hjälpa dem med framöver. Barnpassning, hjälp med valfri vardagssyssla och massage var några av de grejerna vi hade gjort presentkort på, mycket uppskattat! När jag väl kom hem och hade fixat lite med mina julklappar somnade jag som en bebis. Har inte märkt ett dugg av den där stormen Gorm som härjade under natten. Önskade bara att jag fick ligga längre i sängen, får ta igen det i morgon när jag har självstudier. 

Ha en bra kväll!

Kommentera här: